۱۳۹۰ فروردین ۲۲, دوشنبه

59- اشتباه موردی

کارمندی به دفتر رئیس خود می‌رود و می‌گوید:
معنی این چیست؟ شما 200 دلار کمتر از چیزی که توافق کرده بودیم به من پرداخت کردید.
رئیس پاسخ می‌دهد:
خودم می‌دانم، اما چرا ماه گذشته که 200 دلار بیشتر به تو پرداخت کردم هیچ شکایتی نکردی؟
کارمند با حاضر جوابی پاسخ می‌دهد:
درسته، من معمولا از اشتباه‌های موردی می‌گذرم اما وقتی تکرار می‌شود وظیفه خود می‌دانم به شما گزارش کنم!

نتیجه: اعتماد به نفس بالا، رمز موفقیت‌ها در زندگی و کار است.

داستان های مرتبط:
1- کارمند تازه وارد
2- فرصت ویژه
3- رمز موفقیت
4- پیشنهاد بی شرمانه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر