۱۳۹۰ تیر ۲۴, جمعه

85- ربات دروغ سنج

مردی یک ربات دروغ سنج می‌خرد، به این ترتیب که ربات، کسی را که دروغ می‌گوید، سیلی می‌زند.
او تصمیم می گیرد که یک شب آن را امتحان کند.


پدر: پسر، امروز در ساعات مدرسه کجا بودی؟
پسر: در مدرسه.
ربات پسر را سیلی می‌زند!

پسر: درسته ، من دروغ گفتم، من سینما رفته بودم.
پدر: داستان فیلم چی بود؟
پسر: داستان اسباب بازی.
ربات پسر را مجددا سیلی می‌زند!
پسر: درسته، فیلمش غير اخلاقی بود.
پدر: چی...؟ من وقتی در سن و سال تو بودم حتی نمی دانستم اين جور چيزها یعنی چه؟!
ربات پدر را سیلی می‌زند.
مادر: فراموشش کن عزیزم، به هر حال او پسر توست.
ربات مادر را سیلی می زند...! 


نتیجه: در زندگی و کارتان هیچگاه دروغ نگویید. دروغ یکی از راه های بسیار آسان برملا شدن اشتباهاتتان است.

داستان های مرتبط:
1- دختر خوشگل و پدر روحانی
2- استفاده نکنی...استفاده میکنن
3- برنامه عوض شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر