۱۳۹۰ تیر ۳, جمعه

79- من و همسرم

یک شب من و همسرم توی رختواب مشغول ناز و نوازش بودیم. 
در حالیکه احتمال وقوع حوادثی هر لحظه بیشتر و بیشتر می‌شد یک دفعه خانم برگشت و به من گفت:
من حوصله‌اش رو ندارم فقط می‌خوام که بغلم کنی!
چی؟ یعنی چه؟!
و اون جوابی رو که هر مردی رو به در و دیوار می‌کوبونه بهم داد:
تو اصلاً به احساسات من بعنوان یک زن توجه نداری و فقط به فکر رابطۀ فیزیکی ما هستی!
و بعد در پاسخ به چشم‌های من که از حدقه داشت در می‌اومد اضافه کرد:
تو چرا نمی‌تونی من رو بخاطر خودم دوست داشته باشی نه برای چیزی که توی رختواب بین من و تو اتفاق می‌افته؟
خب واضح و مبرهن بود که اون شب دیگه هیچ حادثه‌ای رخ نمی‌ده. برای همین من هم با افسردگی خوابیدم...
فردای اون شب ترجیح دادم که مرخصی بگیرم و یک کمی وقتم رو باهاش بگذرونم. با هم رفتیم بیرون و توی یک رستوران شیک ناهار خوردیم. بعدش رفتیم توی یک بوتیک بزرگ و مشغول خرید شدیم. چندین دست لباس گرون قیمت رو امتحان کرد و چون نمی‌تونست تصمیم بگیره من بهش گفتم که بهتره همه رو برداره. 
بعدش برای اینکه ست تکمیل بشه توی قسمت کفش‌ها برای هر دست لباس یک جفت هم کفش انتخاب کردیم. در نهایت هم توی قسمت جواهرات یک جفت گوشواره‌ای الماس.   حضورتون عرض کنم که از خوشحالی داشت ذوق مرگ می‌شد. 
حتی فکر کنم سعی کرد من رو امتحان کنه چون ازم خواست براش یک مچ‌ بند تنیس بخرم، با وجود اینکه حتی یک بار هم راکت تنیس رو دستش نگرفته‌ بود. نمی‌تونست باور کنه وقتی در جواب درخواستش گفتم:
برش دار عزیزم!
در اوج لذت از تمام این خرید‌ها دست آخر برگشت و بهم گفت:
عزیزم فکر کنم همین‌ها خوبه. بیا بریم حساب کنیم. در همین لحظه بود که گفتم: 
نه عزیزم من حالش رو ندارم! 
با چشمای بیرون زده و فک افتاده گفت:
چی؟!
منم گفتم: عزیزم من می‌خوام که تو فقط کمی این چیزا رو بغل کنی. تو به وضعیت اقتصادی من بعنوان یک مرد هیچ توجهی نداری و فقط همین که من برات چیزی بخرم برات مهمه! 
و موقعی که توی چشماش می‌خوندم که همین الاناست که بیاد و منو بکشه اضافه کردم:
چرا نمی‌تونی من رو بخاطر خودم دوست داشته‌ باشی نه بخاطر چیزایی که برات می‌خرم؟!
خب امشب هم توی اتاق‌ خواب هیچ اتفاقی نمی‌افته فقط دلم خنک شده که فهمیده هرچی عوض داره گله نداره! 

نتیجه: هر چیزی که عوض داره، گله نداره.

داستان های مرتبط:
1- شورت استاد
2- پیشنهاد بی شرمانه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر